25 oktober 2011

Lite seg

Kände mig lite seg när jag skulle gå upp i morse. Inte så konstigt kanske. Det blev ju en ganska lång dag igår. Arbetsdagen rullade i alla fall på och när jag kom hem kände jag för att ta med hundarna på en skogspromenad. Den blev inte lång för mörkret kom snabbt så jag bestämde mig för att ta svängen förbi Bruksa när jag åkte hem. Tänkte jag skulle träna lite in- och utgånger till slalom. Det gick jättebra så vi körde lite kontaktfält också innan det var dags att åka hem.

Idag släpptes biljetterna till Melodifestivalen. Planen har varit att jag och vännerna Camilla och Maria ska åka till Globen men vi fick visst inte tag i några biljetter har jag hört ryktas. Visst är det märkligt att alla biljetter tar slut på några sekunder hos Ticnet. Jag blir sjukt irriterad.

Inga kommentarer: