1 mars 2011

Överreklamerat

Under två veckor har jag haft det aktningsvärda och viktiga uppdraget att vara mobiltelefonvakt. Förstår ni hur spännande det skulle kunna vara att få inblick sin bästa väns allra viktigaste del av livet? Jag hade nog hoppats på lite spännande sms och hemliga telefonsamtalmtal. Men oj vilken överreklamerad uppgift.

På två veckor har jag smsat med hennes mamma och ett par kvinnliga vänner. Jag har också pratat med en annan pratsugen väninna och även någon telefonförsäljare. Det mest spännande som har hänt är nog två sms med information om att hon har paket från Oriflame att hämta! Jaha, så kul var det alltså. Inga direkta hemligheter där. Imorgon kommer hon hem och det ska bli härligt att få prata med henne igen och få veta allt om Thailandsresan hon har varit på.

För 19 år sedan var jag och sambon där. Såhär såg det ut då.

Inga kommentarer: