3 juni 2010

Stackars sambon

Han hade det inte roligt idag efter jobbet. Jag ville bara gå lite snabbt genom Stadium innan vi åkte hem men på vägen dit visade det sig att det var rea på Monki. Inte för att jag brukar handla där men dottern är lite mera intresserad. Hittade en hel del kläder till henne och sambon fick agera klädhängare medan jag fotade och mmsade för att välja ut vad jag skulle köpa. När vi äntligen var klara där gick vi en sväng på Stadium som det var tänkt men handlade inget. Sedan skulle vi gå till bilen, men på vägen ut, mitt framför näsan, stod en skylt om att det var halva priset på alla kläder på BikBok. Blev förstås tvungen att gå en sväng där också. Inte lite folk i kö kan jag lova. Sambon inte glad, kan jag också lova. Men det blev en del shoppat där också, medan sambon gick och fikade:).

Inga kommentarer: