27 januari 2010

Snöööööö

Hur mycket snö kan det komma egentligen? Har skottat tre gånger under dagen och sambon en, men det märks knappt:). Innebandy på kvällen. Vi var åtta stycken. Perfekt. Det är så roligt men jag har sämst ork i hela världen känns det som. Längtar tills vi har tränat några gånger till för jag vet att det vänder snart.

Elvira är anmäld till en tävling på lördag. Undrar hur det ska bli med den. Om snön fortsätter att falla och det dessutom blir 10-15 minusgrader känns det inte alltför attraktivt att åka:(. Får hoppas det slutar snöa i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för tipset önskar bara jag "vågade " gå till en sådan .
Har gått på kiropraktor tidigare .
Men min bäckeled faller tillbaka:(
Ska nu försöka å ner några kilo och stärka kroppen .
Oj vad avund jag blir när jag hör allt du gör och ORKAR göra .Precis så var jag innan kroppen började strula :))
Men banne den som ger sig SKA dit igen .
Ja ! Jisses vad snö vi fått men nu är det Bollar i pälsen så det är tö på G här ,,inte bra .
Kram Jenny