8 november 2009

Lite sliten

Idag känner jag mig lite trött och sliten igen. Det måste vara åldern;). Det är tufft att vara ute och ränna om nätterna... Men kul var det igår. Kompisen hade klassträff (likadan som jag själv var på för några veckor sedan) och efter ett antal övertalande sms och samtal åkte jag till Palace för att möta upp. Jättekul att träffa folk som man umgicks massor med för länge sedan men inte har sett på lång tid.

Kom inte hem förrän vid halv fyratiden och idag på förmiddagen skulle vi på födelsedagskalas så det var bara att kliva upp vid nio. Skulle inte ha haft något emot att få sova lite längre. Sedan har dagen rullat på med aktivitet mest hela tiden och nu äntligen sitter jag i soffan och kan slappa lite grand. Gissar att jag sussar sött snart:).

Just det, sambon har nu dragit igång vinterträningen (löpning) och idag fick Elvira följa med. Det funkade kanon så det är bara att hoppas att hon får följa med flera gånger. Självklart vore det ännu bättre om även jag följde med, men det är kanske att hoppas på för mycket.

Inga kommentarer: