3 juli 2009

Jordgubbar :):):)

Äntligen har jag hunnit med att plocka lite jordgubbar. Men gissa vad som hände när jag kom dit. Jo, jag märkte att jag inte hade några pengar i plånboken och på sådana ställen tar de knappast kort...:) Hur smart får man vara egentligen? Som tur var hade jag lite parkeringspengar i bilen så jag fick ihop drygt 60:- och kunde plocka två kilo i alla fall. Det räcker ganska långt när man bara ska äta dem. Får plocka mera en annan dag.

Hämtade Stella förut. Hon har varit på läger en hel vecka så hon hade nog tyckt att det hade varit skönt att få vara hemma någon dag, men förhoppningsvis blir helgen rolig för henne. Hoppas nu bara inte att det kommer regna hela helgen. Först var jag orolig för värmen, men nu ser det mest ut att bli regn:(. Men vad är väl Kanonsabotören utan regn...

Inga kommentarer: